Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(3)
Autor
Bożyk Paweł (1939- )
(1)
Garbarski Lechosław. Marketing
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Misala Józef (1950-2011)
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Studenci
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
ręcznik pozwala opanować i pogłębić wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków ekonomicznych. Wiele uwagi poświęcono w nim m.in. podziałowi pracy, handlowi towarami i usługami, przepływowi czynników produkcji (siły roboczej, kapitału, technologii),
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 409, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej